Subject: FW: Eelnõu
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 10:57:29 +0200

From: Esteetilise Mittekirurgilise Meditsiini Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 29, 2025 4:12 PM
To: kylli.friedemann <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Ragnar Vaiknemets 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Heli Paluste - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Heli Laarmann - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Agne Ojassaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Birgit Lao 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Katrin 
Roosipuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Eelnõu

Tere

Meieni on jõudnud info, et Terviseameti laual on eelnõu (?) seoses 
mittekirurgilise esteetilise meditsiini teenuse osutamisega ja sh õigustega. 
Meile antud eelnõu jõudnud ei ole ega ka infot ega ka vastuseid mitmetele 
kirjadele teilt alates august 2024. Oleme kirjutanud korduvalt TA-sse.

Palume saata meile olemasolev info käimasolevate protsesside kohta, kuna 
meile mitte vastamine käesoleval hetkel rikub meie põhiõiguseid. Sorainen on 
meile selle selgeks teinud, et antud tegevus, kus üks Selts jääb kõrvale, ei 
näita TA-d ega SoMin-i heas valguses mitte kuskil. Sh vastab TA vaid 
telefoniteel olulisematele küsimustele ja kirjadele mitte vastamine on 
tavapärane muster.

Meenutame, et oleme aastate jooksul

korduvalt palunud meid protsessidesse kaasata. Mis põhjusel meiega ei 
arvestata? Eestis on õdesid tohutult, kes igapäevaselt järjest enam 
valdkonnas tegutsevad, on pädevad, saavad pädevaks ja pidevalt ennast 
koolitavad. Sh tõstatakse teistes valdkonnas õdede tähtsust üha enam.

Peame silmas täitesüstide teostamist, botuliintoksiini süste, 
laserprotseduure ja muid protseduure, mis on ka teie kodulehel kirjutatud 
nimetatud teenuste loetelus.

Palume infot asap.

Lugupidamisega

Mittekirurgilise Esteetilise Meditsiini Selts

juhatus